INFORMATICA

INFORMATICA

  • Administrator
  • 2019-09-05 16:39:20
  • Share

In curand Cercul de Informatica, in parteneriat cu Step IT Academy


  • INFORMATICA
  • In curand Cercul de Informatica, in parteneriat cu Step IT Academy


  • ARTE MARTIALE - CLUB MARINA
  • Incurajeaza copilul sa faca primii pasi in Artele Martiale!

     


  • CLUBUL DE SAH
  • Şahul este unul dintre puţinele instrumente care ajută real la formarea raţionamentului copiilor.Prin practicarea jocului de şah copiii îşi dezvoltă capacitatea de concentrare şi de memorare,îşi măresc foarte mult gandirea logică,imaginaţia,intuiţia şi creativitatea. Pe langă faptul că vor socializa copiii îşi vor forma răbdarea, voinţa, tenacitatea şi mai ales caracterul.

    Cercul de șah este susținut și predat de prof.ec.Petcu Anca (fosta vicecampioana la șah) și fondatoare a Scolii de șah pentru copii din Constanța. 

    Motto-ul nostru :”Copii mai destepti prin șah!”.


  • MINIBASCHET PENTRU COPII
  • Baschetul este astazi unul dintre jocurile sportive cu o mare arie deraspandire in intreaga lume.

    Datorira dinamismului, spectaculozitatii si calitatilor pe care le dezvolta, baschetul se bucura si la noi in tara de o larga popularitate, numarul practicantilor fiind in continua crestere. Baschetul, joc sportive de echipa, reprezinta o ramura importanta a activitatii sportive, cu o valoare educationala deosebita.

    Minibaschetul contribuie ladesvoltarea armonioasa a copiilor, la formarea unei tinute corecte, la dezvoltarea calitatilor motrice, a priceperilor si deprinderilor, si in educarea pozitiva a trasaturilor de character. In minibaschet exista o serie de reguli principale dupa care or trebui sa se ghideze toti cei care practica acest sport:

    • echipa reprezinta o familie al carui membru esti;
    • scopul jocului nu este sa castigi, ci sa te initiezi si sa te perfectionezi;
    • trebuie sa inveti atat din infrangeri, cat si din victorii;
    • inainte de a stapani mingea, invata sa te stapanesti pe tine insuti;
    • jucatorul din echipa adversa nu-ti este un inamic, ci tovarasul tau de joaca;
    • in sport si la invatatura primele locuri sunt ocupate de cei care muncesc mai mult;
    • victoriile dar si infrangerile, sunt necesare, neobisnuiesc sa avansam in viata ( fii modest si simplu cand castigi, si amabilcand pierzi);
    • un corp fortificat cere o gandire sanatoasa;
    • cel care nu a simtit ce inseamna oboseala, nu va ajunge departe;
    • regulamentul reprezinta o acceptare libera a regulilor de joc – CUNOASTE-LE; ACCEPTA-LE; APLICA-LE.


  • DANS PENTRU COPII
  • Street dance - Total Dance Center
    Cursurile de street dance îmbină mișcările cele mai moderne cu mișcări de hip-hop, pop și dance, care sunt sufletul și eticheta acestei generații. Acest curs le oferă copiilor o educație fizică cât mai complexă dar și distractivă, învățându-i în același timp să socializeze prin intermediul lucrului în echipă.

    Le dezvoltă de asemenea abilități speciale cum ar fi:

    • capacitatea de concentrare,
    • memoria,
    • atenția distributivă,
    • disciplină și creativitatea,

    ..lucru ce duce la îmbunătățirea categorică a performanțelor școlare.

    Instructorii Total Dance Center vă vor îndruma pașii în tainele dansului.


  • PIAN PENTRU COPII
  • Pianul - dezvoltarea simtului artistic, a auzului muzical precum si indemanarea articulatiilor fine.

    Studierea unui instrument muzical reprezintă nu doar o bună alternativă la hobby-uri ”mai puțin sănătoase”, ci aduce și numeroase beneficii în dezvoltarea cognitivă și emoțională a copilului:

    • stimularea sensibilității auditive;
    • dezvoltarea motricității fine;
    • cultivarea răbdării, a perseverenței și a stimei de sine;
    • stimularea atenției, memoriei și a capacității de concentrare;
    • îmbogățirea culturii generale prin contactul cu muzica clasică.

    Coordonator: Ludmila Porcescu


  • ARTA PENTRU COPII
  • „Din cele mai vechi timpuri, oamenii au fost atraşi de culori şi de tainele acestora, deoarece existenţa noastră nu poate fi concepută fără ambianţa colorată a lucrurilor care ne înconjoară. Culoarea dezvoltă primele forme ale personalităţii şi emotivităţii omului, îi stimulează spiritul creator şi exercită o deosebită influenţă asupra sa, provocându-i diferite stări psihice, impresii şi sentimente. Imaginaţi-vă cum ar arăta lumea fără culoare!

    Culoarea este viaţă, fiindcă o lume fără culoare ne apare moartă. Aşa cum flacăra creează lumina, lumina creează culorile. Lumina este mama culorilor, iar culorile sunt copiii luminii. Lumina ne dezvăluie, prin culori, sufletul viu al acestei lumi…” Itten – pictor şi teoretician elveţian

    În cadrul atelierului de pictură ne dorim să dezvoltăm creativitatea și imaginația copiiilor prin temele abordate. Metodele de predare sunt proprii dezvoltate în ani de experiență cu copiii.

    Copiii vor învăța  să măsoare obiectele pictate, să le poziționeze corect în pagină, vor aprofunda diferite tehnici de pictură și combinații de culoare dar cel mai important își vor dezvolta încrederea în ei, în propria minte și mână. Atelierul de pictură se adresează în primul rând copiiilor cu aptitudini artistice,  pasionați de pictură și cu rabdare de a învăța Pe parcursul anului copiii vor experimenta și desenul în cărbune.

    Așteptăm cu mare drag copiii pasionați de pictură și desen la atelier, pentru a învăța și a ne relaxa pictând.   

    Coordonator: MOSUTAN DAFINA


  • LIMBI STRAINE PENTRU COPII
  • LIMBA ENGLEZA – LIMBA GERMANA
    Invatarea unei limbi straine presupune perseverenta, entuziasm si motivatie, ea ramanand dincolo de toate o aventura pe termen lung. Obiectivul centrului este reprezentat de formarea de competente specifice in vederea sustinerii examenelor de certificare  lingvistica recunoscute international.

    Manualele editate in Anglia, respectiv Germania, materialele moderne, precum si implementarea mijloacelor audio / video pun in valoare diversitatea tipurilor de exercitii, dar si a situatiilor de comunicare. Mini-grupurile de studiu permit participarea in egala masura a tuturor participantilor si garanteaza succesul demersului didactic.

    Studiul limbii germane a devenit o traditie la nivelul unitatii noastre. Cantecele, jocurile amuzante, scurtele dialoguri si scenetele  garanteaza o invatare treptata si temeinica. Materialul didactic diversificat si utilizarea mijloacelor multimedia asigura o buna sistematizare a cunostintelor. Elevii nostri au participat la micro-recitaluri, serbari si evenimente caritabile cu momente in limba germana.

    Rezultatele excelente obtinute la concursul international „Cangurul lingvist”, fluiditatea exprimarii, capacitatea manifestarii artistice  sunt rezultate vizibile ale progresului scolar.  Toate acestea constituie premise importante in vederea sustinerii ulterioare a examenelor de competente lingvistice recunoscute international.

    Limba germana:  Prof. Musat Cristina

    Limba engleza:   Prof. Varvorea Alexandra


  • TEATRU PENTRU COPII
  • „Teatrul nu poate fi conceput în afara vieții. Teatrul nu este nici obiect frumos și inutil, nici tribună de propagandă ideologică, nici amuzament facil… teatrul are de-a face cu oamenii vii, care au nevoie atât de o hrană specială, cât și de relații cu alți oameni, la fel de vii – unii se numesc actori, alții spectatori. Cu toții respiră, gândesc, simt și trăiesc împreună pentru o foarte scurtă durată, cea a întâlnirii. Teatrul trebuie să fie în serviciul veții.” Peter Brook.

    Pornind de la ideea că teatrul trebuie să fie în serviciul vieții prin scopul său educativ cercul nostru de artă teatrală dedicat copiilor susține procesul de evoluție a ființei umane, prin dezvoltarea anumitor trăsături, dar și a aptitudinilor creative.

    Cu ajutorul jocurilor teatrale urmărim dezvoltarea capacităţilor şi aptitudinilor personale: observarea, concentrarea atenției, imaginația, conștientizarea și folosirea simțurilor, spontaneitatea, creativitatea, memoria, înțelegerea sentimentelor, lucrul în echipă, libertatea de exprimare în public, intuiția, gestionarea conflictelor. Aceste aptitudini au fost identificate de Viola Spolin ca instrumente ale actorului dar ele nu sunt folositoare doar unei persoane care decide să aibă o carieră în Arta Actorului. Copiii ar trebui să beneficieze de dezvoltarea acestor aptitudini care vor deveni baza personală a unui viitor adult, indiferent de cariera pe care acesta o râvnește.  

    Este foarte important ca Arta Actorului să nu fie înțeleasă ca un meșteșug, să nu ne oprim la clișee precum râdem sau plângem la comandă, spunem minciuni sau mimăm. Școala noastră apelează la Arta Actorului pentru a oferi copiilor condițiile necesare pentru  experimentare, descoperire şi autocunoaştere, de cunoaştere şi interrelaţionare umană.

    Copiii își vor îmbunătăți vorbirea prin exerciții de dicție, vor învăța și anumite reguli de bază ale Artei Actorului la care vor apela atunci când vom avea serbările școlare sau alte evenimente la care ei vor participa, de exemplu festivaluri care au secțiune dedicată teatrului.

    De asemenea, profesorul, treptat și metodic ( în funcție de vârsta copiilor), va urmări să le ofere informații despre Istoria Teatrului pentru a le întregi cultura generală.

    Profesorul care susține acest cerc are studii aprofundate în Arta Actorului și se bazează pe cercetările a marilor teoreticieni de specialitate.


  • MINDLAB PENTRU COPII
  • Mind Lab este o metodologie inovativă de dezvoltare a capacitații de gândire precum și a abilităților emoționale și sociale necesare vieții, pornind de la jocuri de strategie.

    Experiența jocului este un instrument stimulant extraordinar de dezvoltare a inteligenței emoționale și sociale. Aceasta ne obligă să înfruntăm situații care impun cooperarea și competiția, situații în care pierdem sau câștigăm, situații care ne aduc succesul sau eșecul. În plus, experiența jocului ne consolidează capacitatea de a ne administra și controla emoțiile, de a compensa, de a ne spori hotărârea, perseverența și autodisciplina.

    Metoda unică de predare Mind Lab pune bazele multor aspecte ale vieții noastre.

    Prin această metodă, copiii își dezvoltă capacitatea de a identifica legături între diferite domenii ale gândirii și activității oamenilor, iar acest lucru le facilitează transferul cunoștințelor și aplicarea lor în alte domenii.